Informacje i Regulacje


Część Produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, należy skontaktować się z obsługą serwisu poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres e-mail wskazany na stronie kontakt lub bezpośrednio producentem reklamowanego produktu. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.


Konsument ma prawo jego zwrotu produktów w ramach procedury odstąpienia od umowy. Zwrot produktów w ramach procedury odstąpienia od umowy dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tę procedurę w przypadku sprzedaży produktów osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować obsługę serwisu o decyzji o odstąpieniu od umowy poprzez wysłanie jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie może zostać wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Oświadczenie można przesłać:

  • pisemnie na adres: Wiesiołek-Pharma Sp. z o.o. 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Gliniana 6.
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego poczty elektronicznej na adres: bok@farmvit.pl

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania. Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, a towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt nie zostanie przyjęty.

Sugerowana procedura zwrotu produktu:

Skontaktuj się z obsługą serwisu wysyłając wiadomość w formie elektronicznej poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres bok@farmvit.pl. Aby przyspieszyć procedurę, informację o zwrocie należy wysłać z adresu e-mail, który został wskazany w zamówieniu oraz wysłać numer zamówienia.

Po uzgodnieniu z obsługą serwisu warunków zwrotu oraz adresu zwrotu (najczęściej będzie to adres siedzimy operatora serwisu, który znajduje się w regulaminie serwisu) odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

Możesz odesłać produkt zlecając przesyłkę poprzez serwis mykurier.pl klikając na link: zamów kuriera

Jeśli jest to konieczne (a tę informację przekaże obsługa serwisu) do przesyłki można dołączyć pisemne oświadczenie dotyczące zwrotu i odstąpienia od umowy.

Po otrzymaniu przesyłki ze zwróconymi produktami, w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan zwróconych produktów to jest czy nie noszą śladów użytkowania, czy nie zostały uszkodzone lub zniszczone, czy produkty znajdują się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością.

Jeżeli wszystkie warunki zwrotu i odstąpienia od umowy zostaną spełnione to na adres e-mail wskazany w zamówieniu lub w zgłoszeniu zwrotu, prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu i skutecznym odstąpieniu od umowy.

Pieniądze za zwrócone produkty zostaną zwrócone w sposób analogiczny do opłacenia zamówienia, a zatem jeśli zamówienie zostało opłacone poprzez pośrednika obsługującego płatności to zwrot pieniędzy zostanie zlecony pośrednikowi obsługującemu płatności. Możliwy jest również inny sposób zwrotu środków, a tę kwestę można uzgodnić indywidualnie z obsługą serwisu. Ponadto w przypadku zwrotu pieniędzy wystawiona zostanie faktura korekta, która zostanie wysłana na adres e-mail, który został wskazany w zamówieniu lub w zgłoszeniu zwrotu.

Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 7 dni i jeśli zaistnieje taka konieczność zwrócona kwota zostanie pomniejszona o koszty realizacji zamówienia o czym obsługa serwisu jednoznacznie poinformuje na etapie procedury odstąpienia od umowy.

Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony na przykład ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania to obsługa serwisu przekaże jednoznaczną informację na wskazany w zamówieniu lub w zgłoszeniu adres e-mail. W takim wypadku w ciągu 7 dni na wskazany adres zwrotny lub adres z zamówienie odeślemy produkty.


Gdy przesyłka zostanie dostarczona przez kuriera lub zostanie odebrana z punktu odbiorczego to należy sprawdzić jaki jest stan opakowania. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne to sugerujemy sprawdzić czy zawartość czyli zakupione produkty nie uległy uszkodzeniu podczas transportu. W takim wypadku zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, spisanie protokołu szkody w obecności kuriera (jeśli przesyłkę doręczył kurier), a następnie kontakt z obsługą serwisu za pośrednictwem formularza reklamacji lub bezpośrednio na adres e-mail bok@farmvit.pl wskazując numer przesyłki, numer zamówienia, numer faktury lub inne informacje, które pomogą zidentyfikować zamówienie.


Jeśli po opłaceniu zamówienia przesyłka nie została doręczona przez kuriera lub nie została doręczona do wybranego punktu doręczenia po kilku dniach roboczych od dnia złożenia zamówienia to należy skontaktować się z obsługą serwisu wysyłając wiadomość poprzez formularz kontaktowy lub reklamacyjny lub bezpośrednio na adres e-mail wskazując numer przesyłki, numer zamówienia, numer faktury lub inne informacje, które pomogą zidentyfikować zamówienie. Można też podjąć próbę ustalenia losów przesyłki kontaktując się z przewoźnikiem, który został wybrany do realizacji usługi odbioru i doręczenia przesyłki. Status przesyłki można sprawdzać w serwisie mykurier.pl/sledzenie-przesylki podając numer przesyłki.

Należy zwrócić uwagę na fakt, iż przesyłki doręczane są przez kuriera do Odbiorcy w dni robocze, najczęściej następnego dnia roboczego licząc od daty nadania przesyłki czyli odbioru przesyłki przez kuriera od Nadawcy, jednak z zastrzeżeniem, iż nie jest to termin gwarantowany. Na kuriera trzeba czekać pod wskazanym w formularzu adresem. Przesyłki kurierzy doręczają do Odbiorcy w godzinach od 8.00 do 17.00. Nie ma możliwości zawężania godziny doręczenia przesyłki. Kurier przed doręczeniem przesyłki może zadzwonić pod numer telefonu wskazany w formularzu natomiast nie jest to obowiązek kuriera. Jeśli pod adresem wskazanym w formularzu nie będzie Odbiorcy (czyli adresata), kurier nie doręczy przesyłki. W takim wypadku kurier przyjedzie kolejnego dnia roboczego.

Jeśli w przypadku dostawy wybrany został punkt doręczenia czyli automat paczkowy lub punkt obsługi paczek to przesyłkę należy odebrać w terminie wskazanym przez przewoźnika. Po tym terminie przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy co może się wiązać z dodatkowymi kosztami.

W przypadku problemów z doręczeniem należy skontaktować się z obsługą serwisu poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres e-mail bok@farmvit.pl


Jeśli dostarczone produkty nie są zgodne z zamówieniem to należy skontaktować się z obsługą serwisu i wskazać numer przesyłki, numer zamówienia, numer faktury lub inne informacje, które pomogą zidentyfikować zamówienie oraz należy wskazać, które elementy zamówienia nie zostały poprawnie zrealizowane.

Po otrzymaniu zgłoszenia, obsługa serwisu prześle odpowiedź na adres e-mail wskazany w zamówieniu lub adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

Jeżeli odpowiedź na zgłoszenie zostanie rozpatrzona pozytywnie to dokonamy rekompensaty poprzez przesłanie nowego, brakującego lub innego egzemplarza produktu lub dokonamy rekompensaty w formie pieniężnej.

Jeżeli zgłoszenie zostanie uznane za nieuzasadnione to przekażemy w tej sprawie uzasadnienie podjętej decyzji.


Przesyłki przygotowywane są do wysyłki po zaksięgowaniu opłaty za zamówienie w systemie operatora obsługującego płatności.

Po skompletowaniu zamówienia oraz przygotowaniu przesyłki, zlecenie odbioru i doręczenia przesyłki przekazywane jest do przewoźnika, który został wybrany podczas składania zamówienia i który dostarczy przesyłkę do nabywcy (czyli odbiorcy przesyłki).

Czas dostawy zależy od przewoźnika, który realizuje usługę przewozu (usługę kurierską) oraz kraju doręczenia. Przesyłki krajowe doręczane są do odbiorców z przewidywanym terminem dostawy następnego dnia roboczego licząc od dnia nadania przesyłki. Przewidywany termin doręczenia przesyłki międzynarodowej waha się od dwóch do siedmiu dni roboczych w zależności od kraju doręczenia. Zaznaczamy, iż termin doręczenia przesyłki nie jest terminem gwarantowanym.

Należy pamiętać, iż przesyłki doręczane do odbiorcy w dniach roboczych w godzinach od 8.00 do 17.00. Godzin doręczeń przesyłek nie można w żaden sposób zawężać, a zatem w lokalizacji wskazanej w zamówieniu przesyłki, osoba przyjmująca przesyłkę musi czekać na kuriera.

Większość kurierów dzwoni do odbiorcy przez doręczeniem przesyłki choć nie jest to reguła. Jeśli kurier będzie próbował powiadomić odbiorcę przesyłki o dostawie to najczęściej zrobi to na kilka minut przed doręczeniem przesyłki chcąc upewnić się czy w danej lokalizacji jest osoba, która odbierze przesyłkę. Jeżeli pod wskazanym w zamówieniu adresem nie będzie znajdowała się osoba, która będzie mogła przyjąć przesyłkę to przesyłka może zostać zwrócona do nadawcy co może się wiązać z dodatkowymi kosztami.

Jeśli w przypadku dostawy wybrany zostanie punkt doręczenia czyli automat paczkowy lub punkt obsługi paczek to na adres e-mail oraz numer telefonu wskazany w zamówieniu wysłane zostanie powiadomienie o dostarczeniu przesyłki do punktu. Przesyłkę należy odebrać w terminie wskazanym przez przewoźnika. Po tym terminie przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy co może się wiązać z dodatkowymi kosztami.

Sugerujemy aby w sprawach związanych z doręczaniem przesyłek kontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem obsługującym doręczenie przesyłki lub bezpośrednio z obsługą naszego Serwisu wysyłając informację na adres email wskazany w Serwisie lub telefoniczne pod numer wskazany w Serwisie. Wysyłając wiadomość należy podać numer przesyłki, numer zamówienia lub adres dostawy.

Jeśli podczas doręczenia przesyłki na opakowaniu będą widoczne uszkodzenia to w takim wypadku należy sprawdzić zawartość opakowania, spisać protokół szkody w obecności kuriera, a następnie wysłać stosowne powiadomienie do przewoźnika, który obsługiwał doręczenie przesyłki lub na adres email wskazany w Serwisie lub telefoniczne pod numer wskazany w Serwisie.

Całkowity koszt zamówienia wraz z dostawą poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu preferowanej formy dostawy - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty, która będzie uwzględniać koszty dostawy oraz prowizję za obsługę płatności.


W wyjątkowych sytuacjach zamówienie można odebrać w naszej siedzibie pod adresem 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Gliniana 6 po uprzednim poinformowaniu obsługi serwisu wysyłając informację poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres email bok@farmvit.pl lub telefoniczne pod numer numer +48 512 788 296.


Po opłaceniu, zamówienie zostanie przesłane do skompletowania. Jeśli wszystkie produkty z zamówienia będą dostępne to po skompletowaniu zamówienia zostanie wysłane zlecenie obsługi odbioru i doręczenia przesyłki przez wybraną w zamówieniu firmę kurierską. Jeśli część zamówienia nie będzie mogła zostać zrealizowana to wówczas obsługa serwisu wyśle stosowną informację w tej sprawie i po akceptacji zamówienie zostanie skorygowane i skompletowane i wówczas zostanie wysłane zlecenie obsługi odbioru i doręczenia przesyłki przez wybraną w zamówieniu firmę kurierską.

Po skompletowaniu zamówienia zostanie wystawiona faktura za zamówienie i zostanie wysłana na wskazany w zamówieniu adres e-mail.

Jeżeli zamówiona zostanie większa liczba produktów to czas wysyłki całego zamówienia może być dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki lub zamówienie może zostać zrealizowane etapami. Informacje w tej sprawie wyśle obsługa serwisu.

Jeśli wybrana firma kurierska nie będzie mogła zrealizować zlecenia odbioru i doręczenia przesyłki to zlecenie odbioru i doręczenia przesyłki zostanie przesłane do innej firmy kurierskiej.


Status przesyłki to informacja dotycząca aktualnej lokalizacji przesyłki lub aktualnego statusu obsługi zlecenia. Status przesyłki informuje czy zlecenie zostało wysłane do przewoźnika, czy kurier otrzymał zlecenie odbioru, gdzie znajduje się przesyłka oraz czy kurier otrzymał zlecenie doręczenia przesyłki oraz czy przesyłka została doręczona.

Status przesyłki można śledzić na stronie mykurier.pl/sledzenie-przesylki. Status przesyłki można śledzić podając numer przesyłki, który znajduje się na dokumencie transportowym czyli etykiecie. Po podaniu numeru przesyłki należy wybrać przewoźnika i kliknąć przycisk szukaj. Status przesyłki można sprawdzić bezpośrednio na stronie przewoźnika klikając na numer przesyłki.


W ramach serwisu, płatności za zamówienia realizowane są poprzez pośrednika obsługującego płatności elektroniczne serwis tpay.com. Możliwe sposoby płatności to płatność Blik oraz płatność e-przelew.


W ramach serwisu, płatności za zamówienia realizowane są poprzez pośrednika obsługującego płatności elektroniczne serwis tpay.com.

Jedną z form płatności są tak zwane e-przelewy (szybkie przelewy) czyli płatności poprzez system bankowości elektronicznej. Aby dokonać płatności, tpay.com przekierowuje nas na stronę logowania do wybranego wcześniej banku. Większość banków obsługuje transakcje z automatycznie wypełnionymi danymi przelewu, które generowane są przez tpay.com. Transakcja jest całkowicie automatyczna i bezpieczna ponieważ zabezpieczona jest przez system bankowości elektronicznej wybranego przez nas banku. Oczywiście warunkiem dokonana płatności w ten sposób jest posiadanie konta bankowego w danym banku oraz uruchomiona w danym banku obsługa konta poprzez system bankowości elektroniczne (tak zwane e-konto). W przypadku tej formy płatności transakcja autoryzowana jest natychmiast, najczęściej w ciągu kilkunastu sekund.

W ramach opcji e-przelew dostępna jest jeszcze opcja płatności poprzez system BLIK. W tym wypadku transakcja również autoryzowana jest natychmiast, najczęściej w ciągu kilkunastu sekund.

Jeśli posiadamy konto w banku, którego na ma na liście banków w systemie tpay.com to wówczas również możemy dokonać płatności wybierając opcję "druczek płatności". W tym wypadku dane do przelewu będą musiały być wypełnione ręcznie. Tego typu transakcja autoryzowana jest w dni robocze najczęściej w ciągu 24 godzin. Zależy to od terminów sesji księgowana transakcji w poszczególnych bankach (tak zwane sesje eliksir).

Podobnie w przypadku gdy posiadamy konto bankowe zarejestrowane w innym od Polski kraju, wówczas możemy skorzystać z opcji SEPA. W tym wypadku również dane do przelewu będą musiały być wypełnione ręcznie. Tego typu transakcja autoryzowana jest w dni robocze najczęściej w ciągu 24 godzin natomiast może zdarzyć się, iż autoryzacja tego typu transakcji może potrwać kilka dni roboczych. Zależy to od terminów sesji księgowana transakcji w poszczególnych bankach.

W przypadku danych wypełnianych ręcznie należy pamiętać aby dane były wypełnione poprawnie. Poprawnie zlecone płatności charakteryzują się:

  • poprawnie wprowadzonym w tytule płatności, unikatowym kodem transakcji (ID transakcji) generowanym przez system tpay.com (przykład kodu: TR-RX5-A1C2D),
  • poprawnie wprowadzoną kwotą transakcji, kwota transakcji nie może być mniejsza, większa lub zaokrąglona,
  • kod transakcji (ID transakcji) nie może być ponownie wykorzystany, kod transakcji (ID transakcji) jest unikatowym kodem przypisanym dla każdej transakcji i nie można wykorzystywać tego kodu ponownie dla innej transakcji.

W przypadku błędnie zleconej transakcji lub jeśli występują jakiekolwiek opóźnienia w autoryzacji płatności w celu przyspieszenia procesu skorygowania błędu lub autoryzacji transakcji prosimy o bezpośredni kontakt z pośrednikiem obsługującym płatności elektroniczne tpay.com lub bezpośrednio z obsługą naszego serwisu poprzez formularz kontaktowy.

Aby przyspieszyć procedurę można załączyć potwierdzenie przelewu. Najczęściej jest ono dostępne w postaci pliku w formacje pdf, który można ściągnąć z systemu bankowości elektronicznej w naszym banku.


W ramach serwisu, płatności za zamówienia obsługiwane są poprzez pośrednika tpay.com, który obsługuje płatności elektroniczne czyli tak zwane e-płatności.

System tpay.com autoryzuje jedynie poprawnie zlecone płatności. Większość banków obsługuje transakcje z automatycznie wypełnionymi danymi przelewu, które generowane są przez pośrednika tpay.com, natomiast może zdarzyć się, iż przelewy będą musiały być wypełnione ręcznie. Poprawnie zlecone płatności charakteryzują się:

  • poprawnie wprowadzonym w tytule płatności, unikatowym kodem transakcji (ID transakcji) generowanym przez system tpay.com (przykład kodu: TR-RX5-A1C2D),
  • poprawnie wprowadzoną kwotą transakcji, kwota transakcji nie może być mniejsza, większa lub zaokrąglona,
  • kod transakcji (ID transakcji) nie może być ponownie wykorzystany, kod transakcji (ID transakcji) jest unikatowym kodem przypisanym dla każdej transakcji i nie można wykorzystywać tego kodu ponownie dla innej transakcji.

W przypadku błędnie zleconej transakcji lub jeśli występują jakiekolwiek opóźnienia w autoryzacji płatności w celu przyspieszenia procesu skorygowania błędu lub autoryzacji transakcji prosimy o bezpośredni kontakt z pośrednikiem obsługującym płatności elektroniczne tpay.com. Można też wysłać stosowne zapytanie do obsługi naszego serwisu, ale należy mieć na uwadze, iż obsługa naszego serwisu ma ograniczone możliwości poprawienia błędu oraz manualnej autoryzacji płatności w systemie tpay.com i w takim wypadku obsługa naszego serwisu kontaktuje się z obsługa serwisu obsługującego płatności.

Aby przyspieszyć procedurę należy do zapytania załączyć potwierdzenie przelewu. Najczęściej jest ono dostępne w postaci pliku w formacje pdf, który można ściągnąć z systemu bankowości elektronicznej danego banku.


Filtry antyspamowe różnych dostawców poczty e-mail, mogą kwalifikować wiadomości wysyłane przez nasz serwis jako SPAM.

Dostawcy poczty e-mail udostępniają również funkcję automatycznego filtrowania wiadomości i dodawania ich do różnych kategorii co powoduje, iż wiadomości z potwierdzeniem nie trafiają do folderu "wiadomości odebrane", a  mogą trafić do innych folderów (społeczności, oferty, powiadomienia lub inne).

Jedyną formą dostarczenia potwierdzenia złożenia zamówienia oraz potwierdzenia opłacenia zamówienia oraz faktury jest wiadomość e-mail, która wysyłana po złożeniu zamówienia oraz po autoryzacji płatności.

Wiadomość z potwierdzeniem zamówienia wysyłana jest na adres e-mail podany w zamówieniu. Poprawność adresu e-mail można sprawdzić w podsumowaniu zamówienia i jeśli jest on niewłaściwy można go zmienić przed opłaceniem zamówienia.

Jeżeli w ciągu kilku minut od opłacenia zamówienia wiadomości potwierdzająca złożenie zamówienia nie zostanie wysłana to prosimy o sprawdzenie folderu SPAM lub innego folderu (społeczności, oferty, powiadomienia lub inne).

W przypadku zapytania do obsługi serwisu wysyłanego poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres e-mail, odpowiedź na zapytanie będzie wysyłana na podany w formularzu adres e-mail lub jako odpowiedź na e-mail z którego wysłana była wiadomość. Jeśli odpowiedzi na zapytanie nie zostanie udzielona w rozsądnym terminie to w takim wypadku prosimy o sprawdzenie czy nasza odpowiedź nie trafiła do folderu SPAM lub innego folderu (społeczności, oferty, powiadomienia lub inne).

Aby wiadomości wysyłane przez nasz serwis nie były traktowane jako SPAM, prosimy o odpowiednie ustawienie filtrów antySPAMowych i kategorii wiadomości.

Powyższe uwagi dotyczą w szczególności użytkowników GMAIL.


Aby skontaktować się z obsługą serwisu należy skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na stronie kontakt. Możesz też wysłać wiadomość bezpośrednio na adres e-mail obsługi serwisu. Znajdziesz go również na stronie kontakt.

Należy pamiętać, iż jeśli zapytanie dotyczy zamówienia lub przesyłki należy w wiadomości wskazać numer przesyłki lub numer zamówienia.

Zalecamy aby w zapytanie wysyłać z adresu e-mail, który został wskazany w zamówieniu, a wiadomość była wysyłana poprzez formularz kontaktowy z wybranym odpowiednim tematem.

Obsługa serwisu pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17. W soboty i niedziele oraz święta (dni wolne) obsługa serwisu nie pracuje. W szczególnych przypadkach obsługa serwisu może udzielić odpowiedzi również w dni wolne oraz poza wskazanymi godzinami.

Na wszystkie pytania obsługa serwisu udzieli odpowiedzi tak szybko jak to tylko możliwe natomiast nie na wszystkie zapytania obsługa odpowie w dniu wysłania zapytania.

Istnieje możliwość aby obsługa serwisu obsłużyła zapytanie telefoniczne w tym celu należy wysłać poprzez formularz kontaktowy informację czego dotyczy problem (najlepiej wraz z numerem przesyłki lub numerem zamówienia), poprosić o kontakt telefoniczny oraz pozostawić numer telefonu do kontaktu. Ze względu na ograniczoną obsadę obsługi Klienta należy się liczyć z tym, iż kontakt telefoniczny nie będzie zrealizowany w dniu w którym wysłane zostało zapytanie oraz z tym, iż odpowiedź może zostać udzielona po kilku dniach roboczych za co z góry przepraszamy.


FarmVit

FarmVit to producent produktów zielarskich. W asortymencie FarmVit znajdują się lecznicze zioła, aromatyczne herbaty, przyprawy, oleje, najwyższej jakości suplementy diety. Sprawdź więcej informacji o FarmVit

Tajemnica Mnicha

Jedną z linii produktów FarmVit jest linia o nazwie Tajemnica Mnicha. To seria ziół, herbat, suplementów diety, przypraw oraz olejów powstałych ze specjalnie dobranych, naturalnych składników. Sprawdź więcej na farmvit.pl

Wiesiołek-Pharma

Wiesiołek-Pharma to sklep i hurtowania z artykułami o profilu zielarskim gdzie znajdziesz wiele produktów ziołowych, zdrową żywność, kosmetyki, herbatki i kawy, suplementy diety, olejki eteryczne oraz wiele innych naturalnych produktów.

MoreVitality

Jedną z linii produktów firmy FarmVit jest linia o nazwie MoreVitality. To seria suplementów diety z naturalnych składników. Produkty z serii MoreVitality możesz kupić w naszym sklepie. Sprawdź kategorię suplementy diety

Czarny Bez

  •  Publikacja: 06 listopada 2024 roku

Czarny Bez doskonale sprawdza się przy wielu dolegliwościach – głównie przy infekcjach górnych dróg oddechowych. Działa napotnie i odkażająco, a jej kwiaty i owoce wykazują właściwości przeciwutleniające, przeciwzapalne i wykrztuśne, czyli pomagają w leczenia infekcji. Ich składniki przyczyniają się do zwiększenia ilości śluzu w drogach oddechowych oraz pobudzają nerwy odpowiedzialne za odruch kaszlowy. Czarny bez poprawia odporność organizmu. Neutralizuje działanie wolnych rodników. Wspiera oczyszczanie tkanek z toksyn i szkodliwych produktów przemiany materii. Liście bzu czarnego wykorzystywane są w leczeniu zaparć i uczuleń - zmniejszają obrzęki. Źródło: fundacjachlorofeel.pl

Krwawnik pospolity

  •  Publikacja: 06 listopada 2024 roku

Krwawnik pospolity ma wiele właściwości leczniczych. Silnie stymuluje procesy trawienne, pobudza wydzielanie soków i trawienie poprawia. Może obniżać podwyższone ciśnienie krwi. Pobudza wydzielanie żółci i przyśpiesza krzepnięcie krwi w razie krwawień. Jeśli skaleczymy się i mamy pod ręką liść tej rośliny, wystarczy ją lekko rozetrzeć i przyłożyć na chwilę do rany, aby krwawienie ustało. Zmniejsza dolegliwości bólowe przy menstruacji. Obniża gorączkę. Hamuje rozwój grzybów. Wyciągi z krwawnika są pomocne w leczeniu stanów zapalnych przewodu pokarmowego, nieżytu żołądka i jelit, zgagi i różnych infekcji układu pokarmowego. Źródło: fundacjachlorofeel.pl

Mięta, Liść Mięty

  •  Publikacja: 06 listopada 2024 roku

Mięta ma ma właściwości przeciwskurczowe, ułatwia trawienie, pomaga w problemach z katarem, grypą, przeziębieniem. Potrafi pomóc w problemach z migreną, pozbyć się łupieżu czy złagodzić stan zapalny w ustach. W medycynie ludowej liście mięty pieprzowej stosowało się przy wszelkich bólach żołądka, przy kłopotach z trawieniem, nudnościach, przy zgadze, niestrawnościach oraz w kolce jelitowej. Dziś wiadomo, że substancje zawarte w liściach mięty rzeczywiście pomagają na bóle brzucha i nadal są stosowane w postaci przede wszystkim herbaty i nalewki w dolegliwościach przewodu pokarmowego, ale też i dróg żółciowych. Źródło: fundacjachlorofeel.pl

 

MOREVITALITY

Morevitality to linia produktów firmy FarmVit. Morevitelity to seria suplementów diety z naturalnych składników. Morevitality również to sklep z produktami EKO i zdrową żywnością. Oferujemy lecznicze zioła, naturalne kosmetyki, herbaty i kawy, suplementy diety oraz olejki eteryczne.
Kontakt
Masz pytania?
Informacje i Regulacje
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone Wiesiołek-Pharma Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.