Reklamacje


Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem lub zamówieniem lub przesyłka została uszkodzona to prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi procedurami.

 

Uszkodzona przesyłka

Gdy przesyłka zostanie dostarczona przez kuriera lub zostanie odebrana z punktu odbiorczego to należy sprawdzić jaki jest stan opakowania. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne to sugerujemy sprawdzić czy zawartość czyli zakupione produkty nie uległy uszkodzeniu podczas transportu. W takim wypadku zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, spisanie protokołu szkody w obecności kuriera (jeśli przesyłkę doręczył kurier), a następnie kontakt z obsługą serwisu wysyłając wiadomość poprzez poniższy formularz lub bezpośrednio na adres e-mail bok@farmvit.pl wskazując numer przesyłki, numer zamówienia, numer faktury lub inne informacje, które pomogą zidentyfikować zamówienie.

 

Przesyłka nie dotarła do adresata

Jeśli po opłaceniu zamówienia przesyłka nie została doręczona przez kuriera lub nie została doręczona do wybranego punktu doręczenia po kilku dniach roboczych od dnia złożenia zamówienia to należy skontaktować się z obsługą serwisu wysyłając wiadomość poprzez poniższy formularz lub bezpośrednio na adres e-mail bok@farmvit.pl wskazując numer przesyłki, numer zamówienia, numer faktury lub inne informacje, które pomogą zidentyfikować zamówienie. Można też podjąć próbę ustalenia losów przesyłki kontaktując się z przewoźnikiem, który został wybrany do realizacji usługi odbioru i doręczenia przesyłki. Status przesyłki można sprawdzać w serwisie mykurier.pl/sledzenie-przesylki podając numer przesyłki.

Należy zwrócić uwagę na fakt, iż przesyłki doręczane są przez kuriera do Odbiorcy w dni robocze, najczęściej następnego dnia roboczego licząc od daty nadania przesyłki czyli odbioru przesyłki przez kuriera od Nadawcy, jednak z zastrzeżeniem, iż nie jest to termin gwarantowany. Na kuriera trzeba czekać pod wskazanym w formularzu adresem. Przesyłki kurierzy doręczają do Odbiorcy w godzinach od 8.00 do 17.00. Nie ma możliwości zawężania godziny doręczenia przesyłki. Kurier przed doręczeniem przesyłki może zadzwonić pod numer telefonu wskazany w formularzu natomiast nie jest to obowiązek kuriera. Jeśli pod adresem wskazanym w formularzu nie będzie Odbiorcy (czyli adresata), kurier nie doręczy przesyłki. W takim wypadku kurier przyjedzie kolejnego dnia roboczego.

Jeśli w przypadku dostawy wybrany został punkt doręczenia czyli automat paczkowy lub punkt obsługi paczek to przesyłkę należy odebrać w terminie wskazanym przez przewoźnika. Po tym terminie przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy co może się wiązać z dodatkowymi kosztami.

 

Zawartość niezgodna z zamówieniem

Jeśli dostarczone produkty nie są zgodne z zamówieniem to należy skontaktować się z obsługą serwisu wysyłając wiadomość poprzez poniższy formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres e-mail bok@farmvit.pl wskazując numer przesyłki, numer zamówienia, numer faktury lub inne informacje, które pomogą zidentyfikować zamówienie oraz należy wskazać, które elementy zamówienia nie zostały poprawnie zrealizowane.

 

Gwarancja i Serwis

Część Produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, należy skontaktować się z obsługą serwisu poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres e-mail e-mail bok@farmvit.pl lub bezpośrednio producentem reklamowanego produktu. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Zgłoszenie reklamacyjne

Zgłoszenie reklamacyjne można wysłać korzystając z poniższego formularza lub na adres e-mail bok@farmvit.pl lub telefoniczne pod numer +48 512 788 296. Składając reklamację należy wskazać adres e-mail lub wysłać zgłoszenie z adresu e-mail, który został wskazany w zamówieniu. W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia lub inne informacje, które mogą pomóc w identyfikacji zamówienia, którego dotyczy reklamacja. W zgłoszeniu należy opisać szczegółowe powody reklamacji oraz formę rekompensaty. Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć lub wskazać numer faktury za zakup produktów.

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia, odpowiedź o wyniku postępowania reklamacyjnego, prześlemy na adres e-mail wskazany w zamówieniu lub adres e-mail wskazany w zgłoszeniu lub odpowiedź prześlemy pisemnie pocztą zwykłą na adres wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie to dokonamy rekompensaty poprzez przesłanie nowego, brakującego lub innego egzemplarza produktu lub dokonamy zwrotu pieniędzy.

Jeśli w wyniku reklamacji uzgodniony zostanie zwrot produktów to po uzgodnieniu warunków zwrotu oraz adresu zwrotu (najczęściej będzie to adres siedzimy operatora serwisu, który znajduje się w regulaminie serwisu) należy odesłać reklamowany produkt.

Produkt można odesłać zlecając przesyłkę poprzez serwis mykurier.pl klikając na link: zamów kuriera

Jeśli jest to konieczne (a tę informację przekaże obsługa serwisu) do przesyłki można dołączyć pisemne oświadczenie, w którym opisane zostaną szczegółowe powody reklamacji produktu oraz forma rekompensaty.

Jeśli w ramach postępowania reklamacyjnego możliwa będzie naprawa reklamowanego produktu to wówczas wyślemy informację o przybliżonym czasie naprawy produktu.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną to przekażemy w tej sprawie uzasadnienie podjętej decyzji.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy na stronie kontakt lub bezpośrednio poprzez adres e-mail bok@farmvit.pl, a obsługa serwisu udzieli wskazówek dotyczących postępowania reklamacyjnego. Obsługa serwisu pracuje w dni robocze w godzinach 9-17.

Masz jakieś pytania?

Znajdź rozwiązanie w dziale informacje i regulacje lub skorzystaj z formularza.

Godziny pracy:

Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 17.00
Sobota - Niedziela: Nieczynne
Obsługa zleceń: 24/7

E-mail:

bok@farmvit.pl

  Wyślij kopię wiadomości do mnie
  

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych, na zasadach określonych w Polityce prywatności.

 

MOREVITALITY

Morevitality to linia produktów firmy FarmVit. Morevitelity to seria suplementów diety z naturalnych składników. Morevitality również to sklep z produktami EKO i zdrową żywnością. Oferujemy lecznicze zioła, naturalne kosmetyki, herbaty i kawy, suplementy diety oraz olejki eteryczne.
Kontakt
Masz pytania?
Informacje i Regulacje
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone Wiesiołek-Pharma Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.