Kodeks dobrych praktyk
§ 1
Operator serwisu dołoży wszelkich starań aby przestrzegać praw konsumenta oraz zasad uczciwej i wolnej konkurencji.
§ 2
Operator serwisu będzie dbał o najwyższą jakość obsługi zamówień oraz będzie starał się nieustannie doskonalić obsługę zamówień dbając przy tym o najwyższy poziom obsługi klienta.
§ 3
Operator serwisu dołoży wszelkich starań aby w sposób jasny i klarowny poinformować klientów o towarach, produktach oraz sposobie i realizacji zamówień.
§ 4
Operator serwisu dołoży wszelkich starań aby rzetelnie i terminowo regulować swoje zobowiązań względem klientów, instytucji państwowych oraz partnerów handlowych.
§ 5
Operator serwisu dołoży wszelkich starań aby podczas prowadzenia działalności gospodarczej promować działania proekologiczne związane z ochroną środowiska.
§ 6
Operator serwisu zapozna wszystkich swoich pracowników z powyżej opisanymi praktykami.